Min helg

Fredag:

Jobb fram till lunch
Bilen till Göteborg
Stannade på Ikea. Där var det kaos på grund av ombyggnader
Till Ulla, fikade, drack lite gott och hade.. hm ville skriva tjejsnack men kvinnosnack kanske passar bättre
Till Cafe Kom för att kolla på teatersport
Middag på en libanesisk restaurang
När några fortsatte till Kellys drog jag mig hemåt.

Otroligt trevligt hade jag haft!

Lördag:

Ulla vaknade med magsjuka, inte skoj
Träffa Åsa och gå på stan
Shopping, köpte endast ett par raggsockar
Fika med Anderas
Gick till Liseberg för att möta upp Josefin och hennes vän
Tog en promenad för att äta på en restaurang men då det var fullt där vi tänkt blev planerna annorlunda. Jossan och Linda tog vagnen till LInne. Jag tog bilen och åkte hem.
T och jag såg på "nattfilm, Taken som var såå bra"

Söndag:
Vaknade inte förrän 11. Halva dagen hade gått.
Åt brunch till reprisen av Idol
Åkte med T till torp som skulle hämta glasögon, jag själv handlade icke något
Åkte till Hamburgsund och åt mat
Såg film

Ville inte tänka på den stundande måndagen...

Vardagsliv | |
#1 - - Emma:

Ååå låter underbart!

Upp