Att en tand kan göra så ont

Penicillinet jag fick igår tycks redan börjat verka och nu känns det mycket bättre! Fortfarande gör det ont som hell i området runt en visdomstand, men det går inte att jämföra med smärtan jag har haft i helgen.

I morse gick jag och mamma till och med på en promenad. Fick gå sakta då det gjorde så ont i munnen. Jag hann med en tvätt och fixa lite hemma. Till frukosten såg jag ett avsnitt av Sex and the city uppföljaren Lippstick Jungle. Förvånas alltid över hur mycket jag hinner de morgnar som jag börjar sent. Tänk om jag var lika effektiv på kvällarna?!? Så mycket jag skulle hinna med...

Sedan var det jobb och nu till kvällen var jag så pass mycket bättre att jag kunde gå och träna. Träna lite light i alla fall... Var grymt skoj och idag var det två instruktörer. En som hade passet och en som gick runt och hjälpte till så att man skall göra rätt, bra!!

Just nu är jag ruggit sugen på räkor...
Vardagsliv | |
Upp