Torsdag

Idag är det torsdag, men jag är redan på fredag. Vet inte varför men hela dagen har jag varit ett steg före. Men det är klart att det i torsdag, det är inte förrän imorgon jag åker hem.

T ringde och pratade med de vi ev. skall hyra lokal av inför vår gemensamma 50 årsfest. Vi måste ha en tid då vi kan få komma och titta innan vi bestämer oss, en tid för visning helt enkelt.

Nu är jag på jobbet där vi idag firar förskolans dag. Mys nere i vår "grop" med glass och sång. Ibland är det verkligen mysigt att vara här! Barns ögon som tindrar och glada skratt varvas med plötliga gråtattacker...

Solen vill inte komma fram och molnen ligger tunga över Lerum. Tänkte på det iadg när jag cyklade hit att det var ett tag sedan nu jag ville ha jacka för att det var kallt. det regnar i alla fall inte och just nu känns det helt ok med väder som bjuds. varför önska något annat när det är som det är.

Min visdomstand bråkar igen. Slutar det inte snabbt får jag väl ringa tandläkaren och ta bort den också vilket inte är något jag ser fram emot.

Önskar er alla en fin dag var ni än befinner er.

Vardagsliv | |
Upp