Hemma med ny musik

Hemma ifrån jobbet och känner mig såå trött. Hade planer på att sticka till och shoppa lite innan jag träffade Jossan, men just nu känns det inte som jag har någon ork kvar till det... Då mina damer och herrar jag är trött! När jag inte orkar shoppa som jag annars älskar...

Ibland, allt för ofta, är mina arbetsdagar så krävande att jag inte vet vart jag skall vända mig. Idag var en sådan i allra högsta grad. Då gäller det att tänka på allt mysigt som kan hända efter jobbet! Som nu när jag sitter och lyssnar till Madonnas nya cd Hard Candy och solen lyser in genom det öppna fönstret och livet är alldeles lagom fantastiskt.
Vardagsliv | |
#1 - - Onna:

Tusenstrålande solar, jag är på sida 54.

Gillar den redan!

Låt mig får höra din recension när du är klar med den.

#2 - - http://TUMADRE.blogg.se:

Du skriver bra; beskrivande känsla.

Upp