Gick till jobbet med en lyckokänsla i hela kroppen

Gick till jobbet med en lyckokänsla i hela kroppen, det är äntligen fredag. Tänkte allt det jag uppskattar och värdesätter så mycket... Väl @ work försvann mitt lyckorus ganska snabbt och allt för många barnen gjorde sitt bästa för att göra tillvaron i vår klass surt. Var finns den gemenskap vi alla i klassen så gärna vill ha? Var finns respekten för varandra? Var finns lusten för lärnadet och varför ta förstöra för de få som faktiskt vill? Jag kan inte för mitt liv förstå...vilket aknske inte är meningen.

Mitt skinn har blivit halt som en åls och all skit rinner av mig. Ett måste för att orka! Nu är lyckan tillbaka och strax sitter jag i bilen på väg till Fjällbacka. Solen skiner och fredagsklänningen är på, det finns så mycket positivt i mitt liv att fokusera på vilket jag nu väljer att göra.

Det gäller som sagt att ta tillvara på det fina. Njut av fredagen alla.

Vardagsliv | |
Upp