Awake

DVD Film: Awake

(♥♥ 2 av 5 möjliga. Åh den började så bra, men tyvärr måste jag säga höll den spänningen inte i sig särskilt länge. Jessica är som vanligt vacker som en dag och handlingen i filmen kunde varit grym. Tänk dig att ha opererats vaken men ändå sövd. Det har jag hört och läst om... så fruktansvärt otäckt. Var det inte en tjej i Malmö som gjort en bröstoperation och trots att hon var sövd var hon vaken. Läkaren våldtog henne tror jag utan att hon kunde göra något... Finner inga ord för allt hemskt som händer! Dock hände det inte så mycket mer i filmen... efter 30 min kunde den nästan slutat.)

Under en hjärtoperation drabbas Clay av vaken sövning - han är medveten om allt som försigår omkring honom, men är oförmögen att göra något. Och under tiden måste hans fru fatta de livsavgörande besluten kring operationen.
Film | |
#1 - - http://TUMADRE.blogg.se:

Jaha, du gör det? :) Vad roligt!

Du har bloggat länge , ser jag. Önskar jag också hade gjort det för att minnas första tiden med dottern lite bttre.

Upp