Vi går mot påsken 2008

Har varit hemma hos mamma och pappa. Syster Yster med karl var där och det var riktigt mysigt att alla var samlade. Tyvärr verkade som om hon höll på att dra på sig ne rejäl förkylning och blev arg varje gång alla i familjen påpekade att hon skulle försöka tänka på något annat.

Åt god mat, pasta med lax och lagades ihop på ett himla gott sätt, lite mycket citronsmak för min del men annars toppen på alla sätt. Såg på Roomservice, pappa hatar verkligen sådana program, men eftersom det var jag som hade makten, fjärrkontrollen, så blev det jag som bestämde.

Har fortfarande inte bestämt vad jag vill göra under påsk, men det lutar åt att åka skidor. Vad bortskämd man är som funderar på att tacka nej till en sådan sak. Stanna hemma för att pyssla i trädgården vill jag i alla fall inte! Satt och kollade på resor förut, åh jag vill åka tillså många platser att jag inte vet vart jag skall börja.

Nu har nästan alla mina påskliljo slagit ut och de är helt underbara!!
Vardagsliv | |
Upp