Vår utanför fönstret!!

Vårsolen riktigt gassar ute och efter en lång promenad ute i det fina vädret kan man inte känna sig annat än nöjd. Jag hoppas verkligen att värmen är här för att stanna!

Överallt har små blommor slagit ut och träden har börjat få "lövknoppar". Tänkte att jag skulle plockat lite björkris och satt här inne, men det får bli en annan dag. Orkade inte bära runt på kvistarna och jag har gott om tid på mig.

Fick ett samtal ifrån jobbet idag att vi skall ha en konferens över nätet genom programmet skype. Har aldrig använt detta och har ingen aning om hur man gör, men det känns spännande och skönt att slippa åka dit. Har i alla fall bestämt mig för att stå på mig och inte lägga för mycket ansvar på mig, just nu inget ansvar! Men när man väl sår där är det svårt att hålla de tankar man tänkte en timma tidigare.


Vardagsliv | |
#1 - - Anonym:

Tack Johanna för en underbar helg! Det va toppen! Kram kram /Jossan

Upp