Spara

Nu är äntligen bilen godkänd i bilprovningen, att detta skulle bli ett sånt meck!! Var tvungen att byta hela handtaget bak där skyltbelysningen satt... inte skoj men bara att bita i det sura äpplet å få det fixat.

Har efter detta spenderat hela dagen i Uddevalla/Torp. Köpte två nya klänningar på Gina Tricot och världens godaste te!! Tittade även på nya bilar och fick syn på en riktig godbit... Hade jag haft pengarna hade jag köpt den på studs... men med tanke på hur mycket det är jag vill ha och vill göra får jag nog spara slantarna mina. I alla fall just nu!!

Tog även en tur i Lysekil. Kändes meningslöst att göra en efterkontroll som gick på 2 minuter och sedan åka hem. Passade alltså på att titta in stan närmare, men trots den närmare kollen såg allt ut som vanligt.

Nu skall jag smaka på det nya teet, ha det gött!!
Vardagsliv | |
Upp