Så trist när man inte hittar vad man söker!

Fick plötsligt massor att göra och det är bra för ett tag kände jag mig nästan lite rastlös:-) Jag har ett papper här hemma som måste fyllas i och sedan skickas med posten. Känns skönt att komma ut i solen som lyser nu.

En tråkig nyghet är att jag inte hittar en sak som jag trodde att jag hade här hemma. Hoppas verkligen att den ligger i Lerum, annars är jag illa ute. Usch, jag är så trött på att bo på flera ställen och ständigt behöva bo i en väska. Man har ju diverse saker som man använder dagligen, linser till exempel, som också troligen ligger i Lerum. Dagliga saker som man ständigt får bära med sig om man som jag bor på flera ställen...grrr

Har slängt ut våra sängkläder här hemma för vädring. När jag var mindre bytte vi sängkläder en gång i veckan och det kan jag ju säga att jag inte gör längre. En del gillar ju när sängkläderna är nytvättade och lite hårda, är det Orah Winfrey som förespråkar detta? Jag föredrar mjuka sängkläder, men för den sakens skulle inte smutsiga. Det är i alla fall skönt när man ibland får röjt lite... Jag som inte tycker att jag har massa små grejjer har alltid massa att städa:-)

Nu skall jag fylla i mina papper och sedan skicka iväg det med snigelposten.
Vardagsliv | |
#1 - - Syster Yster:

Tack för titten på min blogg! :)

Upp