Må Toppen!

Det är ett härligt väder ute och i lä för vinden värmer solen alldeles fantastiskt. Har precis kommit hem ifrån en underbar preomenad och har nu gjort kycklingsallad som skall få följa med ut på sjön. Ska springa ner i frysen och se om vi har  några bullar också.

T, som jag försöker övertala at följa med, frågade just om jag verkligen gillade att fiska. Självklart gör jag det, bara man får nått och jag slipper döda den.

Idag mår jag verkligen super och det känns helt toppen med det mesta i livet. Jobbet finns såklart där i bakhuvudet, men jag måste inse att mitt jobb bara är en liten del av mitt liv, det finns så mycke mer att njuta av. Det gäller att ta till vara de de tillfällen som ges här i livet, glöm aldrig det. Eventuellt har någons sträckt ut en hand till mig nu inom en snar framtid med en lösning... ingen hoppas mer än jag!
Vardagsliv | |
Upp