Lucky You

DVD Film: Lucky You 

60137-12860137-12860137-128 (3 av 5 möjliga. Inte visste jag att jag tyckte att poker var intressant! Men i den här filmen, Lucky You, tyckte jag att det var ganska underhållande... ok lite mycket även för min smak. Eric Bana som spelar huvudrollen var på nått mysko sätt lite snygg och med lite menar jag att han inte var det hela tiden. Satt en lång stund och funderade på varför jag kände igen denna man och varifån och kom till slut på det, efter att ha kollat upp dt på nätet, att han spelat i Troja. Drew var som alltid lite flamsigt söt och filmen var inte en sådan som lämnade efter sig några tankar mer än att poker kan vara ganska skoj. Man bör nog ge det mesta en chans...)

Billie Offer (Drew Barrymore) är en ung skådespelerska från Bakersfield, Kalifornien med mer hjärta än talang. Huck Cheever (Eric Bana) är en pokerspelare vars känslor vid pokerbordet ofta underminerar hans skicklighet, särskilt när han spelar mot sin far, den legendariske pokerlegenden L.C. Cheever (Robert Duvall). När Billie och Huck möts, börjar det riktiga spelet.
Film | |
Upp