Detta känns rätt!

Idag har jag varit hos läkare och psykolog och just nu känns det som om båda samtalen gick bra. Ännu bättre känns det att vara hemma igen, ja Fjällbacka är hemma. Så för den här gången blev det ingen lång visit i Lerum, å skönt va la det!!

I morgon skall jag dock jobba hemifrån och sätta mig vid datorn och skriva i en massa iup... ja, det är sånt som hör till detta jobb. Sedan slutar Tobbe tidigt och kanske orkar vi hitta på något skoj.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Frågade två av våra tre rektorer var det är tänkt att jag skall vara placerad i höst och inte blev jag förvånad när jag fick svaret att de inte visste. Men min plats på förskolan försäkrade de mig om att jag alltid hade... ja det var ju upplyftande.

Tror förresten att jag hittat  mina cykelnycklar!! Jag tror att de är en  nyckel jag hittade här hemma... vad skulle den nyckeln annars gå till? Håller tummarna.
Vardagsliv | |
Upp