Är jag hemma nu?!?

Sitter vid mitt kösbord i Lerum nu och funderar på ifall detta är hemma. Just nu är det i alla fall även om det inte var speciellt trevligt att komma hit. Nog för att jag lämnat det städat så kändes det ändå smutsigt. Jag vet ju att det varit folk här inne som tagit bort byggfläkten och gjort lite andra saker...  i hörnen ligger dammråttorna på högar. Hade visst lämnat en odiskad mugg i diskhon som var mindre fräsch och blommorna va väldigt törstiga.

Känner mig redan yr ocg funderar på om det är något jag inbillar mig. Kan man göra det? Inbilla sig att allt snurrar... Fick en tanke om att det var något i huset jag inte tål, något jag är allergisk mot, för så fort jag kommer hit blir jag yr, men då borde väl alla prover jag tagit visat nått.. eller?

Kanske är det ändå så att jag är allergisk mot min Lerums situation just nu och den som inte skulle vara det i mitt ställe skulle nog vara lite allergisk rent allmänt.

Nu skall jag krypa ner i min enorma säng, ensam, men för att inte bli för ensam skal jag hålla mig själv sällskap genom att titta på en Prison Break avsnitt. Sov gott!!
Vardagsliv | |
Upp