Är det en god morgon?

Mamma smsade mig och frågade om vi skulle gå ut på dagens promenad och jag var tvungen att säga nej. Natten har varit så jobbig!! Min mage har legat i strejk och jag har haft världens kramper och varit tvungen att ligga på golvet i evigheter och T har ännu en gång känt av sitt hugg i lugnorna. Jag orkade inte gå ut å gå klockan sju på morgonen idag...skit trist!

Känner mig stressade för jag vill sååå gärna kunna åka med till Göteborg senare, orka åka med... Tänkte att jag skulle te tempen, men hittar inte termometern Gissar att även den ligger i Lerum, jag blir tokig på allt som tydligen ligger där!!

I går kväll tittade jag på Så ska det låta, men det tog sin tid det! Webben hackade flera gångger och jag var tvungen att spola tillbaka för att få programmet att fortsätta. Carola var i alla fall bättre än vad jag trodde, men långt ifrån bra. Anna och Peter var helt fab.

Nu skall jag göra honungsvatten, här skall det inte varas sjukt inte!!

Allmänt | |
#1 - - M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a:

God Morgon! Hoppas du får en bra dag :) Om du är intresserad kan du vara med i utlottningen av en bloggdesign på min blogg http://jyees89.blogg.se/1206563481_ny_utlottning.html :) Kram!

Upp