Använd dina kristallglas, spar inte på favoritparymen, använd dem närhelst du önskar

Ännu en härlig dag att möta. Fick ett underbart mail ifrån en vän om hur vi ibland inte tar till vara på våra liv och det fick mig verkligen att tänka efter.

Solen skiner och jag och mamma har redan varit ute på en skön lång morgonpromenad. Det var dock väldigt kallt i skuggan och ibland kändes det som om benen skulle förfrysas, men i solen var det riktigt härligt!

Idag hade jag tänkt bygga ett skoställ, men efter att mamma sagt att de hade snygga skoställ på Åhlens bestämde jag mig för att vänta. I morgon skall jag in till stan och då kan jag kolla efter skoställ och hittar jag inget blir det bygge i helgen istället. Har tänkt mig ett ställ som skall täcka hela väggen så att många skor får plats. Det blir lätt att man inte använder sånt som står undanstuvat! I alla fall jag...


Bild lånad från: thuleslund.se
Vardagsliv | |
#1 - - Anonym:

eller så är det kanske så att du har för många skor?! *hehe* /Jossan

#2 - - Johanna:

re Jossan: Hihi, ja kanske men det kan jag väl aldrig tro!

Upp