Allt på!

Nu åker alla kläder på för ut i snön skall jag. Har fått med min mamma ut på en snöig promenad så jag slipper att gå själv. Fleece understället är redan på och mina störtsköna röda skidstrumpor. Att gå omkring och frysa är bland det värsta jag vet!!

Skall hem till föräldrarna för att se ifall vi har några skidglasögon som går att över mina vanliga glajjer och om det finns så blir det till att åka till fjällen. Skönt att ha taigt ett beslut!! För visst är det underbart att susa ner för en skidbacken och snön som yr runt benen på dig. Solen som bränner i ansiktet och det enda som hörs är ljudet av skidorna som skär snön.

Har i två dagar nu väntat på ett telefonsamtal utan något resultat, telefonen är så tyst som den kan vara. Åh, jag blir alldeles frustrerad och en mijlon tankar snurrar runt i huvudet på mig. Varför ringer hon inte?!?

Nu sticker jag ut i snön! Seeya!
Vardagsliv | |
Upp