25 år och orkar typ nada! I alla fall inte när det kommer till rabatter...

Magen är gott mätt jag börjar bli smått trött. Blir inte piggare av att regn och vind smattrar emot rutorna och det är becksvart ute. Vilken tur vi hade idag, T och jag som hann få så mycket sol på oss!

Vi vaknade båda som sagt super sent och med värk i ögon och huvud valde vi att ta en lugn söndags morgon. Åt en stor frukost, jag åt havregrynsgröt vilket jag aldrig annars brukar göra. Åkte till T´s syster och busade med de små tvilligarna. Åt god, god lasange njöt av solens stålar.

Handlade på ica i Hamburgsund, shit va mycket saker de har där... en del dock skräp! Väl hemma väntade rabbaterna och ogräset stod oss upp i halsen. Jupps, nu var det även min tur att dra och slita ute i jorden! Jag hade sluppit större delen av helgen, men klarade inte hela. Orkade dock inte så mycket, blev kall i fingrarna och ryggen värkte! Att det gick mycket bättre för T gjorde inte saken bättre, det gick snabbare och blev renare när han gjorde. Hm, ja han hade varit duktig och tränat medan jag  varit på havet och roat mig.

Nu sitter jag här i sängen och bloggar. Vi har precis ätit en god pasta sallad och sett lite på Beck filmen som går på TV4 just nu. Har absolut ingen lust att åka till Lerum imorgon! Dessutom ska jag ha en massa utvecklingssamtal så det blir en lång arbetsdag.
Vardagsliv | |
Upp