Underbara söndag

Regnet har varvats med sol här i Fjällbacka större delen av dagen. Ganska skönt att sitta inne och höra regndropparna som för många varit så efterlängtade. Jag har spenderat dagen med att bara vara vilket är bland den bästa sysslan jag vet. Inga måsten utan jag gör vad jag känner för, just för stunden.

Var ute med Emma i morse för en promenad ute i regnet och därefter planerade jag lite musik. Sedan har vi haft besök av Kristina och Dag som båda grattade mig till det nya jobbet. Åh det känns fortfarande som en dröm... som jag knappt kan fatta är sann.

Har varit i Rabbalshede, hälsat på hos mamma och pappa, gick ner en sväng till centrum där jag träffade Julia, ätit mysmat med T och som sagt... njutit av livet helt enkelt. Visst önskar jag sol och värme men idag har jag varit så nöjd med det väder som varit. Omväxling förnöjer.

Nu ikväll har Maggan varit här och vi så på Glasdjävulen.

Vardagsliv | |
Upp