P.S. I love you



♥♥♥ (
Jag såg den här filmen för någon vecka sedan men har inte hunnit skriva om den hä på bloggen. Minns inte vad jag gav boken som jag älskade att lyssna på... och bloggen är knepig så jag kan inte gå in på akrivet. Den hä filmen var i alla fall mysig. Visst tyckte jag att boken var än bättre, men filmen gav mig många skratt. Handligen får mig att hoppas även då det känns som mest hjälplöst. )

Holly Kennedy har träffat sitt livs kärlek i den glada, spontana och kärleksfulla irländaren Gerry. Så när Gerry blir sjuk och dör står Holly helt handfallen. Men det visar sig att Gerry har haft en plan och skrivit tio brev som levereras en gång i månaden, på olika fantasifulla sätt, till Holly för att hjälpa henne med sorgen och vidare med sitt liv. Varje brev avslutas med "P.S. I love you".

Film | |
Upp