Nytt i Fjällbacka, kul!

Solen har lyst på oss hela dagen och trots att det blåste en hel del bestämde vi oss för att åka ut på havet även idag. Vi gick till Lilla Trinissla där Eric och Maggan redan låg. Att vara på en ö, inte göra ett dugg förutom att bada, sola, läsa och bara ha det gött, det måste vara livet!?!

När vi åkte in till land igen hade det börjat blåsa än mer och jag och T cyklade för att köpa thaimat i den Thaivagn som öppnat. Kul att det händer saker här i Fjällbacka! Vi tog med oss maten hem och åt den framför Tv´n. Mysigt och vi äter så sällan så utan sitter nästan alltid vid matbordet.

Nu sitter jag här och dricker kaffe trots att klockan är mycket. Detta för att inte somna framför ratten när jag om en stund åker till Lerum. Känns som vanligt lika trist att säga hej då... Har säkert sovit en timma redan, både jag och T. Solen gör oss trötta, men lyckliga. I morgon börjar jag tidigt och skall då åka på skolresa så att åka ifrån Fjällbacka i morgon bitti var inget att tänka på.

Vad har ni gjort idag?
Vardagsliv | |
Upp