Lycka

Tre goda saker händer i mitt liv, fyra kanske... I morgon kommer en del av mina kollegor hit till Fjällbacka och tillsammans skall vi planera så att det står härliga till. Hoppas på att kunna köpa räkor så snälla Kajsa... sluta blåsa! Känns lite spännande och nervigt att visa upp vart jag håller till när jag inte är i Lerum. Som att visa en del av sitt, mitt, innersta... mitt hem.

En av de tre härliga saker är att jag fått en båtplats! Nu behöver jag inte längre välja vilken båt jag önskar ha i vattnet i sommar utan kan ha i båda, härligt!

Den andra är att jag trotsat mig själv och för en gång skull vågat vara modig. Vågar att testa något nytt. Känns lite som att hoppa ut från något... jag vet inte hur och vart jag kommer landa.

Det sista och kanske det bästa!?! är att jag och T skallo bli sambos, på riktigt. Kan ännu inte riktigt förstå att det är sant...

Sov gott!
Vardagsliv | |
#1 - - ulle:

Ville bara säga Grattis till både sommarlovet, båtplatsen och att bli sambo!! Lycka till!

#2 - - Anonym:

Grattis! Är så glad för din skull! Men mindre glad för mitt ego... Jag kommer ju inte ha dig lika nära längre... trist... :o( Men vad gör väl d när sambolivet hägrar! Inte en dag för sent! :) Kram /Jossan

Upp