Lördag! En sommardag i juni...

Lördagen spenderades även den på havet. Den här gången med en hel drös människor, kul! Det var Linn, Erik, T (som fortfarande inte vill att jag skriver ut hans namn här i bloggen vilket jag respekterar), mamma, pappa, Kristina, Emma, Lennart, Simon, Dag, Adam och så jag. Vi badade och det var nästan 20 grader i havet vilket gjorde att även jag tyckte att det var skönt.

På kvällen satt vi nere vid Maggans sjöbod och drack vin och öl till en underbar solnedgång. Underbart! När solen var borta gick vi till bryggan och trängde in oss vid ett bord alldeles vid vattnet. Var lite bökigt att ordna platser åt alla eftersom vi var så många, men det gick bra tillslut. Ingen som ramlade i plurret!

Kvällen avslutades på Ackes korv & Grejjer. Första gången för den här säsongen... Tappade massa sallad på mina vita skor som just nu ser ut som... ja äckliga eftersom jag inte gjort något med dem. Såå mysigt hade vi i alla fall! Kul att Jossan kom.

Vardagsliv | |
Upp