Ett bra tag sedan sist.

Det var länge sedan jag hade drömmar likt den jag drömde i natt. Men så var de tillbaka... alltid med lika starka känslor och jag vaknar med en märklig känsla i hela kroppen. Funderar på varför nu.

Har precis varit ute på en snabb morgonpromenad och när regndropparna började falla blev stegen än snabbare. Idag arbetar jag tills 16.00 och i morgon har jag tagit semester. Skall bli såå skönt att slippa midsommarköerna till kusten! Blev ingen shopping igår. Hittade en hel del fint, men inget av det fanns i min storlek. Petra hittade ett par snygga trekvarts jeans. Funderade på att köpa mig ett par nya gummistövlar, men eftersom jag inte vet vad jag får för kläder på mitt nya jobb lät jag bli.

Ikväll skall jag till storm och titta på fotbollsmatchen, hejja Sverige!
Vardagsliv | |
Upp