Tisdag med sol och vind

Båtarna både kommer och går vilket är en underbar syn härifrån fönstret. Med alla båtar i hamn infinner sig verkligen min sommarkänsla!

Har varit ute och promenerat med Maggan, alltid skönt ta sig ut på morgonen. Hon har precis gått hem och jag skall strax ta tag i dagens alla bestyr. Måste planera kalaset!!

I kväll följer T med mig till Lerum för att hämta lite saker, men framför allt för att sälja min Expedit hylla. Skall bli såå skönt när den är borta! Däremellan skall jag och mamma äta middag då pappa är ute och äter affärslunch, lite egen mamma tid kan vara mysigt.

Vardagsliv | |
#1 - - LAACY:

tänker mest på hoopas de gjort en plan, för jag torr inte mamman kmr orka särksilt länge till ..

#2 - - Malin:

Svar: Tack så mycket! Det ska bli ett rent nöje att pröva på bloggvärlden. :)

Upp