Sex and the City - The movie

DVD Film: Sex and the City: The Movie

♥ ♥ ♥ ♥ (4½ av 5 möjliga. Behöver jag säga mer än att jag älskar, älskar, älskar den här filmen. Jag grät och skrattade om vartannat! Carrie och Big är så jag och T efter att år! och allt man gått igenom. Se den alla ni som inte sett den och ni andra, se den igen!)

Dags att plocka fram Louis Vuitton-väskan och Manolo Blahnik-skorna och på nytt ge sig ut på New Yorks gator tillsammans med Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte. Carrie är tillsammans med Mr. Big och bor och jobbar på Manhattan. Miranda har gift sig med Steve, jobbar fortfarande som advokat och bor med sin familj i Brooklyn. Charlotte är gift med Harry och har adopterat ett barn från Kina. Samantha har bestämt sig för att pröva lyckan i Los Angeles där hennes pojkvän Smith Jerrod har blivit stor skådespelare.
Film | |
#1 - - ravina:

jag älskar sex and the city

Upp