Saknad

Tittar bort dit hon alltid brukar vara så här års, platsen är tom och fast jag vet vart hon egentligen är tittar jag, söker med en längtande blick.

Släpper telefonluren som fortfarande ligger tung i min hand och funderar på om valet jag gjorde var rätt... Innerst inne vet jag att det var tvunget att bli som det blev, att jag borde vara glad och tacksam, men ändå är det en saknad inom mig och mitt hjärta värker av längtan, till henne.

Vågorna slår rullande emot kajen och en vit parad av båtar är på väg ut för att njuta.Min blick tittar och tittar... Vill såg gärna. Tittar på telefonen igen, vill att upp den och ringa för att säga att jag ångrar mig. Sänker blicken och släpper tanken på henne, i alla fall för en stund...
Vardagsliv | |
#1 - - mammut:

Eftersom du vet var hon finns kan du fortfarande göra iordning henne. Kramar

Upp