Gårdagen...

Packade upp böcker efter böcker och satte in i bokhyllan som jag hittills inte lyckats sälja. I den hyllan fick deckarna stå! Blev ganska bra och det kändes helt rätt att ha den kvar nu är jag såg hur bra det blev.

Sen var det ut på havet, konsert i kyrkan, spontan kväll med Christian och Markus på bryggan. Där träffade vi Julia och Malin! Under filtar satt vi och hade det gott in på sena natten.

Innan vi åkte ut hade vi konsumdilemma. Vi skulle ta med oss en engångsgrill ut på ön, men alla var slut i hela Fjällbacka! På konsum var typ allt annat också slut så det blev att vi fick äta hemma och sen ge oss iväg.

Martin, Petter, Carl-Emil, Cecilia och Christines sommarkonsert var helt fantastisk!! Under en låt som Christine framförde rann nästan tårarna nedför mina kinder och jag slog ännu en gång av hur musik kan beröra.

Spontana kalas är grymt skoj! Mindre skoj är det dock att vakna med lite huvudvärk vilket jag gjorde idag. Tog mig ändå i kragen och gick morgon promenad med Maggan i morse.

Under kvällen fick jag se mitt livs största stjärnfall och det jag önskade hoppas jag innerligt snart kommer att slå in...
Vardagsliv | |
#1 - - Sofia:

Hej!

Hoppas du har haft en bra sommar hittills. Det låter som det iallfall :)

Kändes det konstigt att flytta från Lerum eller bara skönt kanske?

Kram!

Upp