En lång dag som blev kort

Kändes inte alls kul att gå och ställa sig vid en massa döa fiskar och le mot kunder när T och vänner skulle ut på havet. Väl på plats gick tiden urfort och innan jag visste hade klockan hunnit bli sex och jag kunde gå hem.

Under hela dagen har vi haft kunder i butiken och det är när det är som mest att göra som jag trivs bäst. Knappt att vi hann fylla på med varor...

Nu är jag klar för kvällen och vi har gäster idag också som vi skall grilla med, härligt!

Fick höra att något jag gjort tidigare i sommar varit mycket uppskattat och jag fick en förfrågan o jag kunde tänka mig att göra det igen. Känns kul när man lyckas!

Njut den underbara sommar kväll vi fått idag!
Vardagsliv | |
#1 - - Junitjej:

Om du inte redan har röstat på Veckans blogg här:

http://junitjejen.se/2008/july/rosta-pa-veckans-blogg.aspx , så tycker jag att du ska göra det nu.

Ha en fortsatt skön sommar!

Upp