Bloggutmaning

...som jag hittade hos Yvonne.

  • Hur lång är du?
    155 cm

  • Vilken ögonfärg har du?
    Bruna

  • Vilken hårfärg har du?
    Svart med brun ton. Färgade allt för ljusa slingor för ett tag sedan och blev så missnöjd att jag nu har färgat svart hår.

  • Familj?
    Mamma, Pappa, SysterYster, T och Johan

  • Har du någon bil?
    Ja, en ljusgrön liten BMW

  • Musik du lyssnar på?
    Tycker om radion när musiken blandas. Just nu lyssnar jag på Madonna

  • Vem ringde dig senast?
    Min mamma

  • Var tror du att du befinner dig om tio år?
    I Fjällbacka, då är det sommar och om sommrarna vill jag vara här.

  • Vilka städer har du bott i?
    Fjällbacka, ingen stad... Uddevalla, Borås och Lerum.. ingen stad det heller men...

  • Hur många högskolepoäng i det gamla systemet har du?
    Har läst 3½ år och vad det motsvarar i poäng i det gamla systemet vet jag inte.

  • Vilket program läste du på gymnasiet?
    Samhäll med pedagoik som inriktning.

  • Vilken är din favoritglass?
    Choklad med vanilj, inte tvärtom:) När jag köper kulglass väljer jag numera mango och hallonsorbe.

  • Kan du några andra språk än svenska?
    Engelska, tyska och norska.

  • Har du någonsin åkt ambulans?
    Nope.

  • Har du fått fortkörningsböter någon gång?
    Aldrig

  • Favoritdrink?
    Mojhito

  • Vad är du rädd för?
    Djur

  • Hur många år har du jobbat på ditt nuvarande jobb?
    2½ och i höst börjar jag på mitt nya.

  • Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
    Oärlighet och för mycket attityd. Försöker tänka att alla har vi något gott med oss.

  • Hur många tatueringar har du?
    Gillar inte tatueringar och skulle därav aldrig skaffa mig en egen.

  • Vad ska du göra idag?
    Dagen är snart slut och jag skall strax gå och lägga mig och läsa i sjöjungfrun.

    Utmanar alla bloggare som läser detta, speciellt Emma och Sofia!

Vardagsliv | |
Upp