Vill hon ha barnbarn??!!

Jag tror att min mamma längtar efter ett barnbarn för hon nämner detta ganska många gåner på olika sätt. När å så hon vill detta vet jag inte, men jag vet att det kommer dröja ett bra tag innan hon får det av mig. Syster Yster kanske kommer före:-)

Hur som helst måste jag ta mig tid och boka läkartid för både mig och bilen. För mig och min yrsel och för bilen och dess skyltbelysning... Alla dessa måsten:-(

Ibland känns det som om jag har sprickor i mitt härta och den här känslan infinner sig oftast på samma platser.... typ mitt jobb. Som tur är känns mitt hjärta mer helt än trasigt då mitt fokus, det måste det, inte ligger på mitt jobb utan på mitt privatliv. På min familj och på mina vänner. Vad skulle jag ta mig till utan alla er!! En verklighet jag aldrig vill uppleva.

Idag är det onsdag och snart är det helg!! Tobias kommer hit och tillsammans skall vi bara vara..emellan alla kalas vill säga. Mamma och Pappa skall äntligen få njuta av julklappen de fick av sina barn i julas och hoppas nu verkligen att detta blir bra. Trevlig Onsdag önskar jag er!! Nu skall här skrivas brev och masseras.


Bild lånad från:aodian.blogspot.com/
Vardagsliv | |
Upp