Snurr och Tryck

Har inte mått så bra på sista tiden och det är en ovan känsla eftersom jag oftast har turen att få vara frisk. Jag tror att det som orsakat att jag inte mått bra är att jag har haft alldeles för mycket att göra... och även det är en ovan känsla för jag älskar ju att ha många bollar i luften! En del i min närhet brukar stundvis bli riktigt trötta på mig för att jag skall hinna att göra allt och inget.

Jag har haft en svindlande känsla som gjorde att jag i slutet av vecka sex nästan ramlade ihop. Man skulle kunna beskriva det som yrsel, men det stämmer inte helt det heller...

Hur som helst, förra veckan var det sportlov här i Göteborgstrakterna och jag hade då möjlighet att vara mycket hemma. Tänkte att jag skulle kontakta vårdcentralen för att få ta mina världen, men sov så länge på morgonen att jag aldrig hann, och för att jag ansåg att det var viktigt att jag fick sova ut. Det snurrande känsla avtog dock i slutet av förra veckan men efter ha insett att jag hade såå mycket på jobbet och ett telefonsamtal från min kollega om att han var sjuk fick snurrandet att komma tillbaka. Då måste det väl vara för att jag är stressad? Ja inte vet jag för något sånt här har jag aldrig varit emd om tidigare, som tur är...

Ett tryck över bröstet har idag fått mig att tänka tanken nu går jag och säger upp mig med en gång flera gånger, men än så länge sitter jag kvar på min plats här i Lerum och vet absolut INTE om jag gör rätt.
Vardagsliv | |
#1 - - Anonym:

Låter inte bra. Du måste ta hand om dig vännen!
Det är verkligen inte lätt när alla räknar med att man ska fixa allt men att du mår bra är viktigast av allt!
Kram/ Sofia

#2 - - Johanna:

Re Sofia! Tack vännen!!

Upp