Måndag igen!

Solen skiner och utanför fönstren kvittrar fåglarna, det känns som vår i luften även om det är ganska kallt. Igår gjordes premiär turen med den nya båten och det var helt underbart att få komma ut på havet. Det är verkligen en speciell känsla att vara ute på havet så här års då man knappt möter några andra båtar.

Testade aldrig att köra, det får bli nästa gång, utan satt bara och njöt av utsikten. Harry, som min föräldrar vill att båten skall heta, gick utmärkt genom vågorna och man kunde lugnt sitta still. Det blåste en hel del! Kruxet blir bara att sjösätta den, eftersom att sjösätta båtar är bland det värsta jag vet! Så många nervösa sekunder på en och samma gång!!

Idag skall jag inte göra någonting! Gå min promenad ut i solen, tänk att man kan få det som ett recept! Sedan kommer Tobbe hem och tillsammans skall vi titta på min skyltbelysning på bilen... hoppas att vi kan klara att fixa det själva! 

Vardagsliv | |
Upp