Helt tom i huvudet

Det ena mötet avlöser det andra här och nu är det snart dags att träna in de rätta dansstegen inför fredagens personalfest. Under de sista minutrarna vi satt i min diskussionsgrupp kände jag mig helt tom i huvudet och jag funderade på hur jag skulle orka lära mig något mer idag.

Men detta vi nu skall göra känns kul och till Englands eurovisionsbidrag 2007, ni vet det där med flygvärdinnorna skall vi skaka loss och bete oss som några riktiga flygvärdinnor. Temat på festen är På spåret och de som kommer på fredag kommer att få uppleva en magisk resa mot ett hemligt mål. Under kvällens gång kommer ledtrådar att ges mellan mumsiga mattallrikar och när kvällen är slut hoppas vi att alla vet vart vi kommit.

Resa är som sagt fantastiskt. Hoppas det blir det på fredag också:-)


Bild lånad från:schlagerbog.blogg.se
Vardagsliv | |
#1 - - Anonym:

Här kommer en STOR välförkänt kram från mig! /Jossan Ps, hoppas personalfesten blev lyckad!

Upp