The Dark Knigt

DVD Film: The Dark Knight

Känns konstigt att se Heath Ledger göra rollen som Joker så bra och sedan tänka att han är borta... Filmen var ok, men med allt prat och skriverier om den var det svårt att se utan att ha några förutfattade meningar. Har för mig att jag gillade Batman Begins bättre.

I uppföljaren till "Batman Begins" har den mörke riddaren bestämt sig: han ska en gång för alla få ett slut på den organiserade brottsligheten i Gotham City. Till sin hjälp har han polischef Jim Gordon och åklagare Harvey Dent - och de visar sig vara en sällsynt bra brottsbekämpartrio. Men snart stöter de på patrull, då den genialiske mästerskurken Jokern träder in på spelplanen. Han skapar snabbt total anarki i staden och tvingar Batman farligt nära fel sida av lagen.
Film | |
#1 - - Ally:

jag gillade inte den särskilt mkt allt...

#2 - - Petra Bloggar:

jag har inte sett någon av filmern ;-)



kameran jag fotar med är en nikon d40x

Upp