Så härligt med sovmorgon

Idag började inte jag arbeta förrän klockan 10 men i och med att jag även den här evckan gick upp i tid kändes det som om jag hann med såå mycket i morse.

Jag och mamma var ute och promenixade i regnet, båda i gummistövlar. När vi kom hem hade vi båda blåsor på våra hälar. Jag åt frukost, duschade, tvättade två tvättar, chattade med Svante och hann även med att ändra designen på bloggen som försvann igår.

Nu skiner solen och det känns underbart att ha rast! Har precis varit och städat upp från vad barnen kallade det, soptippen. Ett ställe där man slängdr alla leksaker man kan hitta...

Hoppas ni har en fab tisdag!
Vardagsliv | |
#1 - - annie:

en gång i veckan :) precis lagom mkt !

#2 - - Jessica ( N U F F I E ):

svar: haha ja just nu känns det som om det nästan bara är det som gäller ;)

#3 - - Hemliga bloggen:

SV: eller hur! Ja vill ha mer! :D

Upp