Promenera mera

Det var vad jag gjorde ikväll. Promenerade mera!

Egentligen gillar jag inte att fastna vid datorn som jag så lätt gör. När man sitter här rinner tiden iväg... vart tar den vägen? Ändå sitter jag ofta, just fast.

Nu vill jag strax sova. Hoppas ni alla haft en bra dag!
Vardagsliv | |
#1 - - Daniel:

Angående fästingen: Mja, i den mån fästingar nu bor någonstans. Jag tror att den bodde på katten, som jag varit ute och gått med två dagar tidigare. Jag tycker att jag borde ha känt fästingen på henne, men tydligen satt den på något finurligt ställe.



Ja, visst är det spännande det där hur tiden har en tendens att liksom dunsta bort när man sitter vid datorn? Som en person som spenderar en hel del av min tid framför datorer är det något jag funderat mycket (och haft min beskärda del ångest över). Men jag tror att det framför allt handlar om att tiden går fort när man har roligt - eller åtminstone när man är mentalt sysselsatt.



Så... kanske är det verkliga tipset för alla som vill leva längre att se till att ha riktigt tråkigt.

#2 - - ida:

Ja de där känner man igen. ibland kan ja sitta i stirra hur länge som helst. dumma dator:P men de e kul å läsa bloggar å så:) Blomman vet ja tyvärr inte vad det är för en, hittade den i botaniska trädgården i gbg. å tyckte de va lite rolig:)

Upp