Onsdag 080827


Hm... konstig bild det blev! Ser ut som om jag har en konstig kant ner på höften... Ja ja:)

Uppdaterar med bild senare.

Klänning från H&M (NY)
Linne från H&M
Leggings från H&M
Örhänge från H&M
Rosetthalsband från KyssJohanna

Johanna´s Outfits | |
#1 - - nicole:

gud villken fin klädstil du har, diggar dig :P !!

#2 - - angelica:

Fin bild på headern =)

#3 - - bella:

haha jaa det är underbart! :D vad händer för dig idag? :)

#4 - - Linda:

nä feber e verkligen ingen hit :( huvudet känns helt tungt:(

ja, jag hoppas med de :)

många läsare i din blogg?

#5 - - sexperten:

Sv: kan låta komplicerat när man läser det så där, men principen är simpel.

Dock vet jag inte hur jag ska kunna förklara det på ett annat sätt.



// A

#6 - - Linda:

Sv: det beror på hur mkt jag bloggar

#7 - - Tina:

Tusen takk! :D Så bra at du like den :)

Upp