Into the wild

DVD Film: Into the Wild

♥ ♥ ♥  (3 av 5 möjliga. Nu när jag sett hela filmen kan jag säga att Sean Penn återigen gjort en bra film. Med otroligt vacker natur som kan fånga vem som helst tar sig Alex Supertramp fram geonom vildmarken. Han motsätter sig utbildning pengar och måsten och går itsället sin egen väg med naturen till sin hjälp. Slutet gör filmen extra bra, på en märkligt sätt... Jag tog verkligen åt mig mycket av vad som sas och kommer säkert tänka en hel del på det.)

Into the Wild" är inspirerad av den sanna historien om Christopher McCandless (Emile Hirsch), en ung man som överger sitt bekväma liv för att söka friheten på vägarna. Hans sökande leder honom till Alaskas vildmarker där han ställs inför sitt livs största utmaning.
Film | |
#1 - - Petra Bloggar:

gött, jag behöver verkligen filmtips! =)

#2 - - Evve:

Hej! JAg skulle vilja tipsa om gratis makeup. Enkelt, smidigt och gratis. Allt du behöver göra är att bli medlem på: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=62380

Upp