Hemma och med hårsnodd

Hemma efter ännu en arbetsdag. Kan knappt fatta att jag är inne på min tredje vecka på mitt nya jobb! Idag glömde jag hårsnodd och har gått omkring och dragit i håret stup i ett, jobbigt! Nu är jag i alla fall med hårsnodd igen och funderar på vad jag skall hitta på ikväll.

Promenad, film, hälsa på hos mamma och pappa, hälsa på någon annan... Vad skall ni göra ikväll?


Vardagsliv | |
#1 - - Ellen:

Sv: One Tree Hill börjar nu på måndag i USA.

I Sverige tror jag någon gång i höst :)

#2 - - Ac:

Det e sant .. att det är aldrig bra med för mycket av det goda ;=)

Gäller nog allt som allt.... Men det känns ju så bra när man gjort det.. och känner jag mig själv, så börjar jag slappa en dag e det kört.. ( nästan)

Men men... promenaden får vänta tills imorgon..

Tack för att du tittade in på min blogg och även lade till en liten kommentar..

Ha de´gött

#3 - - animi:

Hejsan! Lite kläder och sånt roligt.. inte för att vara otrevlig, men jag känner inte dej va?

#4 - - Amanda:

troligen inte egentligen men

man kan låsas att livet e jätte bäst hela tiden o man alltid e glad.



fsat sen kommer man gö tillbaka te värkligheten ^^'

#5 - - Anneli :):

Haha näe ja tyckte att jag var hemsk :D ja såg så sur ut

Upp