Gårdagen, Torsdag

Igår var en fantastisk dag med så mycket roligt!

Jag och T tog båten ut och la oss på en ö. Badade och bara trivdes alldeles fantastiskt bra! När det är 23 grader i vattnet kan man ligga i länge och vi skrubbade rent motorn där det vuxit sjögräs.

Sedan åkte vi i land och hämtade Syster Yster och Lennart för att fortsätta ut. Vi skulle åka Wakeboard. Syster hade köpt en ny som jag skulle prova... det gick skitdåligt. Försökte gång på gång att komma upp men det gick inte. Tillslut blev jag förbannad och ville ge upp, men då övertalades jag att testa en gång till... Äntligen lyckades jag! Det är en speciell känsla att åka... igår var det extra speciellt eftersom jag var glad över att jag var uppe och åkte efter alla mina försök.

På kvällen gick vi till Storm på pubkväll. Petter, Martin, Carl-Emil och Håkan spelade grymt bra och framåt natten blev det drag på storm och vi dansade natten lång.

Idag har vi tagit det lugnt och skall strax, så fort T är klar med salladen, ge oss ut på det blå igen. Skulle åkt till Lysekil för att lyssna på Eric Gadd och träåffa Jossan och Robert men det får bli en annan gång. Underbara semester, tänk om man alltid kunde ha det så här:)
Vardagsliv | |
Upp