En grå dag

Det är grått ute och jag förvånades över hur mörkt det var i sovrummet när jag vaknade i morse. Har blivit van vid solens värmande strålar som lyser in.

Känns ändå skönt att det är grått. Skall passa på att fixa lite här hemma innan vänner kommer hit ikväll på skaldjurskalas. Det blir en del som inte hinns med när man är på havet hela dagarna.

Både jag och T har ännu en vecka semster. Vi är så tacksamma för de veckor vi hittills haft med underbart väder och så mycket skoj.
Vardagsliv | |
#1 - - Toma:

Du tycks ha det bra vid havet, och din semester.

En vecka till ledigt, det gäller mej med. sen börjar vardags-tillvaron igen...men jag ser fram emot att få börja jobba på min kulturskola igen.

Hösten brukar vara en mysig tid, med mysiga familjekvällar, Ha det så bra...

#2 - - carolin:

ja, idag är det en perfelt städdag! Inget skoj men man får väl passa på när det är lite muligt ute. Bäst att sätta fart!!

#3 - - Ida:

jag önskar dig detsamma :-) Fin o trevlig blogg har du oxo!

#4 - - Cornelia Grip:

Svar: Japp så är det :)

Fin blogg!

#5 - - Kim:

Nej nej, mamma hade handlat sik. :) Så vem är du då?

Upp