Vilken doft använder du dig av?


Bild från: Sofis Mode

Vilken parfym använder du och är du nöjd med den? Just nu använder jag en av Lacoste - Touch of pink som är helt ok, men doften håller inte i sig en hel dag. 

Lacoste Touch of Pink EDT for Women 30ml
Vardagsliv | |
#1 - - Nina:

Just nu har jag Britney Spears Curious. :)

#2 - - Emeliie:

Lacoste är ju bara såå god:)

#3 - - Hanna:

Jag har med Britney Spears parfym Curious =)

#4 - - Erika:

DKNY gillar jag typ alla med =)
Fin blogg =)

#5 - - Idd:

Just nu är det Diesel fuel for life :)

#6 - - Maria:

jUst nu har jag escadas moon sparcle och Naomi Campbells at night :)

sv: tack och detsamma!

#7 - - jess:

för tillfället är det escadas magnetism men den är snart slut och då skall jag skaffa mig moon sparkle med escada. båda luktar riktigt gott.

#8 - - Caroline:

Har den parfymen ja med (lacoste) fast den gröna.
Har även den nya mexx parfymen nu, luktar riktigt gott. Men lukten sitter inte i länge därimot den bästa parfymen som luktar gott & sitter i länge är ju jean paul gualiter. :D

#9 - - Caroline:

Har den parfymen ja med (lacoste) fast den gröna.
Har även den nya mexx parfymen nu, luktar riktigt gott. Men lukten sitter inte i länge därimot den bästa parfymen som luktar gott & sitter i länge är ju jean paul gualiter. :D

#10 - - Kerstin:

Jag har turen att ha en man som reser mycket i sitt jobb. Innan han bytte jobb lovar jag att jag bara använde DATE från Konsum. Det är tragiskt, men nu har jag äntligen spottat upp mig, sedan 5 år tillbaka. Min favorit är den första RIKTIGA parfymen jag köpte (faktikst till mig själv), det är Kenzo "Flowers". Jag är kär i den fortfarande!

#11 - - Maria:

jag har med Britney Spears parfym Curious : )
Men favoriten är nog någan av escadas =)

Upp