Väntar samtal som kan förändra allt

Mobilen ligger tyst bredvid mig. Tittar på den flera gånger som om jag med min blick kunde påverka den att ringa. Väntar på samtalet som kan komma att förända hela min tillvaro... med tanke på att jag faktiskt fyller år idag hoppas jag att det blir ett positivt besked... Annars går livet vidare.

T ringde och istället för att äta lunch hemma ville han bjuda mig på mat ute. Skall fixa iordning mig och eventuellt använda min nya tunika från GinaTricot.
 
Havet är högt idag, en prick utanför hamnen sticker nätt och jämt upp. Solen lyser och hav och himmel glittrar ikapp. Så länge, ha en underbar måndag alla! Le lite extra mot någon du möter, säg hej och njut av dagen.
Vardagsliv | |
#1 - - Lexie:

fin blgog :)

#2 - - Lisa:

Grattis på födelsedagen! :D

Kul att du lämnade kommentar på min blogg, inte ofta folk utifrån gör det.

Ha det gott!

#3 - - Maria:

tack desamma ;) Mysig blogg

#4 - - Anonym:

vad är de för besked?? :D

#5 - - Carolina:

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :)

#6 - - anna:

Ja, jättehemskt. Finner inga ord till vilket pucko han är.. Grattis på födelsedagen förresten :)

#7 - - Norrjensan:

Ha en underbar dag själv :)

#8 - - Emma:

ja hoppas du får desamma ::)

#9 - - Jessica:

Gratulerar och hoppas du får ett trevligt besked. Trevlig lunch!

#10 - - fashionholic:

men grattis får man ju säga.. åhh fjällbacka.. underbart litet ställe!

#11 - - Linda:

Grattis på födelsedagen! Hoppas telefonen ringer med rätt besked :)

#12 - - Hannah:

GRATTIS GRATTIS :D

#13 - - denise:

grattis!
ha en bra dag!

#14 - - Rim -En prinsessas blogg-:

Grattis grattis..

Tycker du har en jättetrevlig blogg.. ska kika in här fler ggr och tack för att du lämnade ett spår i min!!

Upp