Vad har hon på sig?

Carrie Underwood, Keith Urban, Miley Cyrus, Nicole Kidman, ...men hennes klänning var ingen hit!
bild från: Posh24

Även om LeAnn Rimes var en av kvällens vinnare så hade hon inget hitt med den klänningen...
Nöje | |
#1 - - Johanna:

tack det samma kära du! :D

#2 - - ulle:

Det var nog bland det gräsligaste jag nånsin sett!

#3 - - Sofie:

haha usch! gud så fult :P

#4 - - Annelie:

jag tycker hon är en bra sångerska, men vad har hon på sig egentligen?!!

#5 - - Emma:

http://enlitentax.blogg.se/1207861704_tjejer_passa_p__ni_ka.html
har en sko tävlng
som jag hoppas du vill delta i
kram!

va gräslig klänning..haha

#6 - - Jen.:

Känner du att du måste ha typ 8 inlägg på en dag? :P

#7 - - Johanna från Fjällbacka:

Absolut inte, gör du? Hos mig finns inga måsten. Bloggen har jag bara för att det är kul.

#8 - - Miaela:

o, tack det samma *vinkar*

#9 - - amanda:

Tack detsamma :)

#10 - - Amanda:

JAA! House e ett måste! rekomenderar jag till alla starkt! kolla i kväll kl 21.00
. .
skriv gärna sen vad du tyckte :)

Iwill! :)

XOXO

#11 - - Anonym:

det där såg väldigt skumt ut

#12 - - Camilla:

Detsamma! Hur kan man ha annat än en underbar dag när vädret är såhär? :D

#13 - - Anonym:

Hej Johanna, du jag fattade inte riktigt hur man gjorde med filmen. Jag la in den kopierade texten i ett inlägg och sedan publicerade jag, men då kom bara den udda texten med i inlägget. Ingen film.
Ska man kopiera in texten under bildinlägg?
thx

#14 - - Anonym:

House! i'm an Addict!

#15 - - Mandïe:

nej inte snyggt alls :o

#16 - - Emilia:

Jiises, jag kände ju inte igen henne, hon ser ut som en transvestit eller nånting... Förfärligt.

Ha en skön kväll du med!

#17 - - Viktoria:

Hemskt ful klänning! Man kan inte ha någon stilkänsla alls om man sätter på sig den. Hon är ju så fin annars så... varför förstöra sitt utseende? :P

#18 - - Beatrice:

ja, det va ingen vacker klänning..

Upp