Underbara vårväder!

Jag har nyss varit och kollat in ett kvist blommor jag planerar att ha i min Sia ljusstake, men efter att ha varit och tittat på blommorna tre gånger gick jag därifrån utan att ha gjort något köpt... Åh jag vet inte om jag borde... Kanske ångrar mig igen och springer bort och köper i alla fall.

Nu är jag i alla fall snart färdig för avfärd mot Oslo. Blev glad när T bestämde att följa med, hade längtat ihjäl mig annars och hur roligt hade det varit för honom att vara ensam hemma en hel helg och längta efter mig.

Att packa rätt saker är alltid lite klurigt men i väskan den här gången ligger det vårkläder! Förra gången vi var i Oslo var det snöstorm och mina "finskor" jag hade tagit med för att trippa runt på stan i fick ligga kvar i väskan och mina mindre snygga men praktiska kängor fick sitta på fötterna i stället. Hoppas att solen kommer skina som de är spått.

Tar med kameran och hoppas på mängder av fina Oslobilder! Soliga kramar från mig och Lerum
Vardagsliv | |
#1 - - Jossan:

Hej, vilka härliga bilder du har lagt upp, jag gillar verkligen din blogg, ha en bra fredag, kram

Upp