Underbara bilder

Hittade precis en helt underbar sida med en hel drös vackra bilder. Kolla in här vad många duktiga det finns! Här är några helt underbar bilder. Åh jag vill också ha photoshop och göra liknande vackra saker...

(print image)


(print image) 
Vardagsliv | |
#1 - - dubbelve:

riktigt fin bild, vem är de som har tagit den? du?

#2 - - malin:

den var riktigt fin! jag grejar lite i photoshop men är inte i närheten av det där =P

#3 - - Johanna:

dubbelve: Nej det är inte jag. Vet faktiskt inte vem det. Hittade den på den här sidan där man kan lägga upp sina bilder man arbetat med i photoshop.

Malin: Har aldrig arbetat med programmet. Är det svårt? Det blir verkligen liv i bilderna och det blir ju såå fina...

#4 - - Natalie B:

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Annars önskar jag dig bara en fin dag!

#5 - - Johanna:

Natalie B; Tack och jag önskar dig detsamma!

#6 - - Leia:

verkligen helt underbara bilder, särskilt den översta fastnade jag för.

kram å härlig helg!

Upp