Tisdag

Det blåser rejält ut och jag får hela tiden gå och titta till tvätten som jag ställt ute för att den skall torka fortare. Snart är det dags, snart åker vi till Italien! Tänk, i morgon vid den här tiden är jag i Venedig... knappt att jag kan fatta att det Äntligen är dags.

Annars händer det inte mycket här hemma just nu. blev ledsen när jag såg att ett par vita fläckar på en utav mina klänningar blivit rosa i tvätten... aldrig roligt när sådant händer. Har varit hemma hos mamma och pappa och spelat piano... det märks att det är allt för lång tid mellan spelningarna för varje gång jag spelar känner jag mig ovan.
Vardagsliv | |
#1 - - Marre:

trevligt att du tittade förb hos mig =)

#2 - - Lars:

Fin feminin feelgoodblogg för fina flickor. Tycker jag och säkert oxå min vän realitybloggaren http://www.supersofia.blogg.se. Hoppas du får dricka mycket av jupiters blod när du möter våren ute på Lido.

Upp