Slottskogen

Skall försöak komma härifrån tidigt idag, en del dagar kan jag bli kvar i en evighet... men när solen skiner så här då vill jag bara ut!

Skall träffa Linn idag!! Jippi vad länge sedan det var. Om vi inte tycker det är för kallt kan vi kanske gå i slottskogen. Skall bli såå roligt att träffa henne och snart är det dags för luftballongsturen!! Hoppas att det är bra väder även då! Om vi är i stan kommer jag säkert inte kunna hålla mig från affärerna, så det kanske är bästa att hålla sig därifrån helt och hållet. Måste spara lite pengar nu:(

Det är grymt när man har saker att se fram emot, skulle nog inte överleva annars. Till helgen skall jag till Oslo, sen är det snart dags för Venedigturen... luftballong och massa annat. Helt fab!

Vardagsliv | |
#1 - - M a n d y:

Venedig? Fyfaan va kul.
Något man inte upplever varje dag :)

#2 - - Cimen:

Ja, tycker också om klänningen. Billig är den också. Gick knappt på 80kr. Vilket dem flesta kläder gör hoss dem. mellan 80-150 kr går deras klänningar på. Riktiga fynd. Beror på hur mycket man handlar för. Men skulle tror att det går på mellan 250kr-300. lite dyrt. Tycker att ellos och hm tar för mycket i frakt. :) Ha en bra dag.

#3 - - N i n a:

Sv; Så bra att den gjorde de :D

#4 - - Siri Molin:

Ja desamma! Ha det så kul i Oslo!

kram Siri

#5 - - sibel:

ha en bra dag :)

#6 - - Goldengirl:

Hahaha ja men verkligen, men man kan ju alltid se det som så att jag behöver inte vara orolig för att något värre ska ske :P.

Och du, passa dig för att åka in till stan en solig dag..då flyyyger ju pengarna :/

hoppas du fortsätter att följa bloggen :P

#7 - - Lina:

Mysig blogg du har :)

#8 - - Katta:

sv: Aa, söt blogg du har :)

#9 - - N I C O L E:

tack desamma :)

#10 - - Gittan:

Tack för att du tittade in hos mig...jag tittar in till dig flera gånger:)

Ha en fantastisk dag!
Kram/Gittan

#11 - - rania:

slottskogen är skitfiiint :)

#12 - - Marika:

det samma du ^

Upp