Skor

Var med T´s mamma och tittade på skor, ingen av oss skulle köpa något men dessa gick hon i alla fall hem med. Liknande lite mina skor jag köpte på skopunkten i början av april. Hoppas hon varit nöjd med sinahittills! Min mamma köpte också något liknande, de är verkligen en superskön modell!


Bild:vagabond
Shopping | |
#1 - - Elin:

Söta =)

#2 - - mif:

tack :)

#3 - - Staffan Hansson:

Nice Shooes!

#4 - - Tina:

Inspiration! Kanske ska ta en runda på stan, nu när lönen kommit in och köpa vårskor!

#5 - - lisa:

Hehe ja, nu har jag hela magen full med godis! Mums!

Ha en härlig fredag! Ska du göra nått spec?

#6 - - Anna:

svar: Visst är det :D

mm jag gillar också den modellen! :)

#7 - - Jo:

Svar: tacktack. Brukar åka till Grebbestad varje år ngn gång under sommaren, började längta nu när jag såg att du nästan kommer därifrån ;) måste vara underbart att bo vid havet!? Ha en bra dag =)

#8 - - jessie:

Åh så söta skor, jag är ett riktigt fan av vagabond

#9 - - rebecca:

fina :)

Upp